Reklamační řád

Franc & Zugar Taxidermy s.r.o.
IČ: 21626812
Sídlo: Doliny 176, 691 67 Šakvice
E-mail: office@taxidermyfz.cz
Telefon: +420 605 911 101


1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje postup uplatnění práv kupujícího z vadného plnění (reklamace) v souladu s § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

2. Práva z vadného plnění

Kupující má právo uplatnit reklamaci na zboží, které je:

  • vadné (nefunkční, neodpovídá popisu, poškozené při dodání),

  • dodáno v jiném množství nebo druhu, než bylo objednáno,

  • jinak neodpovídá smlouvě nebo zákonným požadavkům.

Práva z vadného plnění je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co se vada vyskytne.

3. Lhůta pro uplatnění reklamace

  • U spotřebního zboží má kupující právo uplatnit reklamaci do 24 měsíců od převzetí.

  • U profesionálního použití se práva řídí sjednanými podmínkami nebo zákonnou záruční dobou.

  • Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím, opotřebením nebo mechanickým poškozením.

4. Jak reklamaci uplatnit

Kupující může reklamaci uplatnit:

  • e-mailem: na adrese office@taxidermyfz.cz

  • telefonicky: na čísle +420 605 911 101

  • písemně nebo osobně: na adrese provozovny

V reklamaci uveďte:

  • jméno a kontakt,

  • číslo objednávky nebo faktury,

  • popis vady,

  • požadovaný způsob vyřízení (oprava, výměna, sleva, odstoupení od smlouvy).

Zboží doporučujeme zasílat v původním obalu, řádně zabalené, s kopií dokladu a popisem vady.

5. Vyřízení reklamace

  • O reklamaci rozhodneme nejpozději do 3 pracovních dnů (složitější případy do 30 dnů).

  • O průběhu i výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

  • Pokud bude reklamace uznána, hradíme i náklady na dopravu zpět.