Reklamační řád
Franc & Zugar Taxidermy s.r.o.
IČ: 21626812
Sídlo: Doliny 176, 691 67 Šakvice
E-mail: office@taxidermyfz.cz
Telefon: +420 605 911 101
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje postup uplatnění práv kupujícího z vadného plnění (reklamace) v souladu s § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2. Práva z vadného plnění
Kupující má právo uplatnit reklamaci na zboží, které je:
-
vadné (nefunkční, neodpovídá popisu, poškozené při dodání),
-
dodáno v jiném množství nebo druhu, než bylo objednáno,
-
jinak neodpovídá smlouvě nebo zákonným požadavkům.
Práva z vadného plnění je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co se vada vyskytne.
3. Lhůta pro uplatnění reklamace
-
U spotřebního zboží má kupující právo uplatnit reklamaci do 24 měsíců od převzetí.
-
U profesionálního použití se práva řídí sjednanými podmínkami nebo zákonnou záruční dobou.
-
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím, opotřebením nebo mechanickým poškozením.
4. Jak reklamaci uplatnit
Kupující může reklamaci uplatnit:
-
e-mailem: na adrese office@taxidermyfz.cz
-
telefonicky: na čísle +420 605 911 101
-
písemně nebo osobně: na adrese provozovny
V reklamaci uveďte:
-
jméno a kontakt,
-
číslo objednávky nebo faktury,
-
popis vady,
-
požadovaný způsob vyřízení (oprava, výměna, sleva, odstoupení od smlouvy).
Zboží doporučujeme zasílat v původním obalu, řádně zabalené, s kopií dokladu a popisem vady.
5. Vyřízení reklamace
-
O reklamaci rozhodneme nejpozději do 3 pracovních dnů (složitější případy do 30 dnů).
-
O průběhu i výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.
-
Pokud bude reklamace uznána, hradíme i náklady na dopravu zpět.